Reklamace

K reklamaci využijte níže umístěný formulář. Odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, nebo v obsahu reklamované objednávky.

Upozorňujeme, že veškeré podání reklamace je možné uskutečnit pomocí uživatelského účtu. V záložce „Historie objednávek“ vyberte konkrétní objednávky, které se vaše reklamace nebo vrácení zboží týká. V detailu této objednávky vyberte pomocí zaškrtávacího políčka konkrétní položku, kterou chcete reklamovat nebo vrátit. Do pole pro zprávu prosím popište situaci. Například, že chcete vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dní, případně, že námi dodané zboží má vadu apod.

Reklamační formulář přiložte ke zboží. Pro uznání reklamace je zapotřebí, aby k nám zboží dorazilo nepoškozené. Ujistěte se proto, že jste jej řádně zabalili. Po podání reklamace prosím vyčkejte na kontakt zákaznického servisu.

Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení
reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta,
považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

Zboží i formulář k reklamaci zašlete na adresu:

Vřesová 667
330 08 Zruč - Senec

Případně scan formuláře můžete zaslat na obchod@stamed.cz